Afrička Tripanosomiasis (afrička bolest spavanja)

Afrička tripanosomiasis je bolest koju prenosi ce-ce muha. Postoje dvije vrste bolesti: zapadnoafrička tripanosomiasis koja uzrokuje hronične bolesti koje traju godinama, i Istočno Afrička tripanosomiasis uzročnika akutnih bolesti, koje traju nekoliko edmica.

BSE (‘kravlje ludilo’) i nvCJD

“Kravlje ludilo”, zapravo se odnosi na goveđu spongiformnu encefalopatiju (BSE), bolest prvi put opisanu 1996 – u goveda, bolest koja se javlja kod ljudi naziva se Creutzfeldt-Jakobova bolesti (vCJD).

Kandidijaza (infekcije kvasicom)

Kandidijaza, ponekad zvana moniliaza ili infekcije kvasnicom je infekcija uzrokovana kvasnicom na koži i / ili sluznici.

Bolest mačijeg ogreba

Mačija ogrebotina i ugriz mogu uzrokovati bakterijsku infekciju koja se prenosi mačijom slinom mačke koja je već obolila.

Cervicitis

Bolne iritacije vrata maternice, cervicitis, često traje nekoliko mjeseci ili duže, ponekad se javlja nakon poroda ili nakon uzimanja oralnih kontraceptiva.

Varičela

Vodene kozice su izrazito zarazna bolest, obično se javlja u djetinjstvu. Bolest je uzrokovana Varicella-zoster virusom (VZV). Bolest se prenosi sa osobe na osobu direktnim kontaktom ili putem zraka.

Kolera

Kolera je akutna, zarazna bolest uzrokovana korištenjem kontaminirane vode ili hrane s bakterijom Vibrio cholerae.

Konjunktivitis

Konjunktivitis, također poznat kao “crveno oko” je upala konjunktive oka.

Šireća erupcija

Erupcija koja se širi je infekcija kože uzrokovana okruglastim crvima, koji se obično nalaze kod pasa i mačaka.

Sapi

Sapi je bolest uzrokovana virusom koji dovodi do oteklina u dišnim putevima i problema s disanjem.

Kriptosporidioza

Kriptosporidioza je infekcija uzrokovana parazitom Cryptosporidium.

Denga groznica

Denga je virusna bolest koju prenose komarci Aedes uglavnom u tropskim i subtropskim područjima svijeta, s najvećim rizicima javlja se u Južnoj i Središnjoj Aziji, Karibima (osim Kube i Kajmanski otoci), i Srednjoj Americi.

Dijareje

Dijareje uzrokuju nenormalne vodenaste stolice kao i promjene u učestalosti stolica, konzistenciji, hitnosti i kontinenciji.

Difterija

Difterija je akutna bakterijska bolest koja može zaraziti tijelo u dva područja: grlo (respiratorna difterija) i kožu (kožna ili kutana difterija).

Encefalitis

Encefalitis je upala uzrokovana virusnom infekcijom.

Escherichia coli 0157: H7

Određeni soj bakterije E. coli poznat kao E. coli O157: H7 uzrokuje teške crijevne infekcije kod ljudi. To je najčešći soj koji uzrokuje bolest kod ljudi.

Peta bolest

Peta bolest je virusna bolest koja rezultira virusni egzantem. Egzantem je drugo ime za raš ili osip kože.

Kožne gljivične infekcije

Kožne gljive žive u mrtvom, gornjem sloju stanica kože vlažnih dijelova tijela, kao što je između prstiju, između nogu, ispod grudi. Ove gljivične infekcije uzrokuju malu  iritaciju kože.

Giardiasis

Giardiaza je zarazna dijarealna bolest uzrokovana parazitom Giardia lamblia, koja se može prenijeti oralno-fekalnim putem kontaktom kontaminirane vode izmetom.

HIV / AIDS

HIV / AIDS je sindrom koji ubija stanice imunološkog sistema, smanjuje sposobnost tijela da se bori protiv infekcija.

Hepatitis

Hepatitis A je visoko zarazna, a ponekad i teška bolest jetre uzrokovana virusom hepatitisa A.

Hepatitis B

Hepatitis B je oboljenje kojim se mikroorganizmi prenose krvlju, kada je organizam izložen zaraženim tjelesnim tekućinama sa virusom hepatitis B.

Hepatitis C

Hepatitis C (zvan non-A, non-B hepatitis) je bolest jetre uzrokovana identificiranim virusom koji se prenosi krvlju.

Infektivna mononukleoza

Infektivna mononukleoza, oboljenje takođe poznato kao mononukleoza, “mono”, ili žljezdana groznica, odlikuje se otokom limfne žlijezde i hroničnim umorom.

Gripa

Gripa je vrlo zarazna virusna infekcija disajnih puteva.

Lajmska bolest (Lyme)

Iako su većina ugriza krpelja bezopasne, nekoliko vrsta može izazvati po život opasne bolesti. Dvije od tih poznatih bolesti su Rocky Mountain pjegavi tifus i Lajmska bolest.

Malarija

Malarija je bolest uzrokovana parazitom koji se prenosi od zaražene osobe na osobu preko ugriza komarca Anopheles. Ovi komarci su prisutni u gotovo svim tropskim i subtropskim zamljama.

Ospice

Ospice su virusna bolest karakterizirana izrazitim osipom i povišenom temperaturom.

Meningitis

Meningitis je upala moždanih ovojnica, membrana koje okružuju mozak.

Zarazni molusk

Zarazni molusk je virusna bolest kože koja uzrokuje male, ružičaste ili čvoriće boje kože na koži.

Mononukleoza

Infektivna mononukleoza, oboljenje također poznato kao mononukleoza, “mono”, ili žljezdana groznica, odlikuje se otokom limfnih žlijezda i hroničnim umorom.

Infekcija usta

Neki ljudi ga zovu hladna rana, drugi grozničavi mjehur, to je često bolno hronično stanje uzrokovano istim virusom: herpes simplex.

Zaušnjaci

Zaušnjaci su akutno i visoko zarazno virusno oboljenje koje se obično javlja u djetinjstvu. Širi se kapljičnim putem, zrakom iz gornjih respiratornih puteva, bolest obično traje dvije do tri sedmice od pojave.

Druge bakterijske infekcije kože

Druge uobičajene bakterijske infekcije kože su sljedeće: erizipel, Erythrasma, Impetigo i zanoktice.

Ostale vrste karcinoma kože: Kaposijev sarkom

Kaposijev sarkom je zloćudni tumor kože koji počinje u krvnim žilama kože. Kaposijev sarkom se javlja u dva oblika: spororastući i brzorastući oblik.

Upalna bolest zdjelice (PID)

Uzrokovano određenim vrstama bakterija, upalna bolest zdjelice rezultat je boli u zdjelici i mogućnosti ektopične trudnoće (oplođeno jajašce implantira se van maternice).

Upala grla / Tonzilitis

Faringitis i tonzilitis su infekcije grla uzrokovane upalom.

Dječja paraliza (polio)

Dječja paraliza je vrlo zarazna bolest uzrokovana sa tri vrste poliovirusa.

Bjesnilo

Životinjski ugriz i ogrebotina, čak i kada su manje, mogu biti uzrok zaraze i širenja bakterija na druge dijelove tijela.

Rocky Mountain pjegavi tifus

Rocky Mountain pjegavi tifus (RMSF) je infekcija uzrokovana ugrizom zaraženih krpelja.

Rozeola

Rozeola je virusna bolest koja rezultira virusnim egzantemom.

Rubeola (rubela)

Rubeola, ponekad zvana rubela, je akutna virusna infekcija koja uzrokuje blaga oboljenja kod djece i nešto teža oboljenja kod odraslih.

Salmonela infekcije

Salmoneloze su dijarealne infekcije uzrokovane bakterijom Salmonella.

Sepsa

Septikemija je klinički naziv za trovanje krvi.

Teški akutni respiratorni sindrom (SARS)

Teški akutni respiratorni sindrom (SARS) je brzoširuća, potencijalno smrtonosna zarazna virusna bolest.

Spolno prenosive bolesti (STD)

Spolno prenosive bolesti su zarazne bolesti koje se prenose putem seksualnog kontakta.

Tetanus

Tetanus je akutna, ponekad smrtonosna, bolest centralnog nervnog sistema, uzrokovana toksinom bakterije tetanusa, koja obično ulazi u tijelo kroz otvorenu ranu.

Tinea infekcije (Lišaji)

Različite gljivice, ovisno o njihovoj lokaciji u tijelu, uzrokovane prstenastim crvima. Prstenasti crvi se odlikuju oblikom poput prstena, crveni su, pokriven krljuštima sa udubljenim centrom.

Tinea versicolor

Različite gljivice, ovisno o njihovoj lokaciji u tijelu, uzrokovane su prstenastim crvima. Prstenasti crvi se odlikuju  oblikom prstena, crveni su, pokriveni sa krljuštima sa udubljenim centrom.

Angina

Tonzilitis se odnosi na upalu krajnika – velike, mesnate, ovalne mase tkiva koje se nalaze u lateralnom zidu usne šupljine sa obje strane ždrijela.