Bolesti po disciplinama

Ginekološke bolesti

Amenoreja

Amenoreja je stanje koje karakterizira odsustvo mjesečnice za više od tri uzastopna mjesečna menstrualna ciklusa.

Infekcije i upale dojki

Najčešći tip infekcije dojke je laktacijski mastitis, koji uzrokuje da bradavice dojke napuknu i postaju bolne tokom dojenja. Nelaktacijski mastitis je sličan laktacijskom mastitisu, ali se javlja kod žena koje ne doje.

Kandidijaza (infekcije gljivicama)

Kandidijaza, ponekad zvana i moniliaza ili gljivične infekcije je infekcija uzrokovana gljivicama na koži i / ili sluznici.

Karcinom vrata maternice

Ako se abnormalne stanice sa površine cerviksa šire dublje u vrat maternice, ili na druga tkiva ili organe, bolest se naziva cervikalni karcinom ili invazivni karcinom vrata maternice.

Cervicitis

Bolne iritacije vrata maternice, cervicitis često traje nekoliko mjeseci ili duže, ponekad se javlja nakon poroda ili nakon uzimanja oralnih kontraceptiva.

Cystocelae (Spad mjehura)

Cistokela je naziv za poremećaj sličan kili kod žena koji se javlja kada oslabi zid između mjehura i vagine, uzrokujući ispadanje mjehura ili ulegnuće u vaginu.

Dijabetes (tip 1, 2 i gestacijski)

Dijabetes Tip 1 poznat po raznim drugim imenima, uključujući: inzulinovisni dijabetes mellitus (IDDM), labilni dijabetes, ili šećerna bolest.

Dismenoreja

Dismenoreja je stanje koje karakterizira ozbiljne i česte menstrualne grčeve i bolove povezane s menstruacijom.

Karcinom endometrija

Karcinom endometrija, najčešći je karcinom reproduktivnih organa kod žena, to je oboljenje u kojem se maligne stanice nalaze u endometriju. Endometrioidni karcinom je posebna vrsta karcinoma endometrijuma.

Endometrioza

Endometrioza je čest ginekološki poremećaj kod kojeg dolazi do abnormalnog nakupljanja tkiva, često uzrokuje bol ili neplodnost.

Fibrocistične promjene u dojci

Generalizirana kvrgavost dojki je poznata i po imenima kao što su "fibrocistična bolest" i "fibroidne grudi." Liječnici sada vjeruju da su to samo dio normalnih promjena u dojkama mnogih žena koje prolaze kroz različite faze svog života.

Pljosnate ili uvučene bradavice

Učinkovito dojenje beba obično dovodi do malo problema sa dojenjem, ako su mu / joj bradavice majke pljosnate. Manje učinkovit je dojač koji se koristi da uči neko vrijeme kako treba da on / ona mogu uvući bradavicu u usta.

Gestacijski dijabetes

Gestacijski dijabetes je stanje u kojem je razina glukoze povišena, a drugi simptomi dijabetesa se pojavljuju za vrijeme trudnoće u žena koje prethodno nisu imale dijagnozu dijabetesa.

Hemoroidi

Hemoroidi su krvne žile, normalno prisutne oko anusa i donjeg rektuma, koje oteknu zbog istezanja uzrokovanim pritiskom.

Hipotireoza i trudnoća

Hipotireoza je stanje obilježeno padom produkcije štitnjače i može se pojaviti tokom trudnoće.

Nedjelotvorno sisanje

Ovo stanje nastaje kada beba ne može učinkovito sisati mlijeko iz dojke tokom dojenja, što rezultira smanjenom težinom dojenčadi i smanjenje proizvodnje mlijeka kod majke.

Neplodnost

Neplodnost je definirana od strane Američkog društva za reproduktivnu medicinu (ASRM) kao bolest reproduktivnog sistema koji narušava sposobnost tijela za obavljanje osnovne reproduktivne funkcije.

Nedovoljna ili odgođena proizvodnja mlijeka

Većina majki brinu u nekom trenutku da nemaju dovoljno mlijeka. Kašnjenje u vrijemenu kada mlijeko "nadolazi" ponekad se javlja kod majke koja se nalazi u određenom zdravstvenom stanju.

Smanjena proizvodnja mlijeka

Stanje, uključujući i mogućnost majke da proizvede smanjenu količinu mlijeka za njeno dojenče.

Mastalgia (bol u dojci)

Mastalgia je bol u dojci i općenito je klasificiran kao ciklički (povezano sa menstruacijom), ili neciklički.

Mastitis

Mastitis je termin koji se često koristi naizmjenično s pojmom infekcije dojki, ali mastitis se može javiti i zbog upale. Često se javi crveno područje na dojkama.

Medicinski uvjeti i trudnoća

Određeni medicinski uvjeti mogu komplicirati trudnoću. Međutim, uz pravilnu medicinsku njegu, većina žena može uživati u zdravoj trudnoći, bez obzira na njihove medicinske izazove.

Menorrhagia

Menorrhagia je najčešći tip abnormalnog materičnog krvarenja karakteriziranog teškim i dugotrajnim menstrualnim krvarenjem.

Višestruke trudnoće

Višeplodna trudnoća je trudnoća u kojoj se javlja više od jednog ploda. Blizanci, trojke, četvorke, i tako dalje, su višestruke trudnoće.

Problem i pražnjenje bradavica

Stanje bradavica su zajednička benigna stanja grudi koje utiču na mnoge žene. Neki problemi su vezani za dojenje, dok drugi nisu. Kao i sve promjene stanja dojke, tako i bilo kakve promjene na bradavicama treba prijaviti svom liječniku za brzu dijagnostiku i liječenje.

Osteoporoza

Osteoporoza ili porozne kosti je oboljenje kod kojeg dolazi do smanjenja koštane mase i uništavanja koštanog tkiva, što uzrokuje slabljenje kostiju kukova, kralježnice i zglobova.

Karcinom jajnika

Karcinom jajnika je bolest u kojoj se maligne stanice nalaze u jajniku.

Upalna bolest zdjelice (PID)

Uzrokovana je određenim vrstama bakterija, upalna bolest zdjelice rezultira bol u zdjelici i mogućnost ektopične trudnoće (oplođeno jajašce implantira se izvan materice).

Bol u zdjelici

Bol u zdjelici može nastati u predjelu genitalija ili vangenitalnih organa i oko zdjelice, ili može biti psihološki, što može pojačati osjećaj boli još više, ili uzrokuje osjećaj boli, kada fizički problem nije prisutan.

Perimenopauza

Perimenopauza je prijelazni period  prije nego menstruacija prestane, obilježena je promjenama u menstrualnom ciklusu, udružena s drugim fizičkim i emocionalnim simptoma.

Ujedinjenost mliječnih kanalića

Ujedinjenje mliječnih vodova daje osjećaj prisustva kvržica u dojci.

Sindrom policističnih jajnika (PCOS)

Sindrom policističnih jajnika uključuje dvije od sljedećih simtoma: nedostatak ovulacije duži vremenski period, visoke razine muških hormona ili cistične jajnike.

Postporođajni tireoiditis

Jedna postporođajna komplikacija koja se javlja nakon poroda je tireoiditis, stanje obilježeno upalom štitnjače.

Trudnoća

Trudnoća je podijeljena u tri faze, pod nazivom tromjesečja. Svaki trimestar ima svoje značajne prekretnice.

Predmenstrualni disforični poremećaj (PMDD)

Teški oblik udruženih simptoma poznatih kao predmenstrualni sindrom (PMS), predmenstrualni disforični poremećaj (PMDD) je hronično medicinsko stanje koje zahtijeva pažnju i tretman.

Predmenstrualni sindrom (PMS)

Većina žena iskuse neke neugodne simptome tokom njihovog menstrualnog ciklusa.

Spolno prenosive bolesti (STD)

Spolno prenosive bolesti su zarazne bolesti koje se prenose putem seksualnog kontakta.

Bolne bradavice

Bolne bradavice su vjerojatno najčešće poteškoće koje imaju majke prilikom dojenja.

Simptomi i dijagnoza višestruke trudnoće

Simptomi višestruke trudnoće mogu uključivati: Maternica je veća od očekivanog za datum trudnoće, povećava se jutarnja mučnina, apetit je povećan, prekomjerna tjelesna težina - pogotovo u ranoj trudnoći, odnosno majka osjeća pokrete fetusa u različitim dijelovima trbuha u isto vrijeme.

Urinarna inkontinencija

Urinarna inkontinencija je gubitak kontrole mokraće ili nemogućnosti da držite svoju mokraću dok ne dođete do zahoda.

Infekcije mokraćnog sistema

Infekcije mokraćnog sistema opisuju zdravstveni problem koji proizlazi iz bakterijske infekcije duž mokraćnog sistema.

Karcinom maternice

Karcinomi koji se javljaju u svakom dijelu maternice imaju svoje nazive, kao što je karcinom vrata maternice ili karcinom endometrija, ali su ponekad široko definisani kao karcinom maternice, jer dijelovi su strukture maternice.

Materični fibroids

Fibroidi su najčešći vid tumora ženskog spolnog sistema.

Karcinom vagine

Karcinom rodnice, rijetka je vrsta karcinoma u žena, to je bolest u kojoj se maligne stanice nalaze u tkivu vagine.

Vaginitis

Vaginitis se odnosi na bilo koju upalu ili infekciju vagine.

Karcinom vulve

Karcinom vulve je zloćudni tumor koji se može pojaviti na bilo kom dijelu vanjskih organa, ali najčešće pogađa velike ili male usne.

Vulvitis

Vulvitis je upala vulve, mekanog nabora kože izvan vagine.